ÖKF Forum Index ÖKF
Örnsköldsviks Kendoförening

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

User activation

Post new topic   Reply to topic    ÖKF Forum Index -> Allmän information från föreningsledningen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
admin
Makthavare

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 9:48 pm    Post subject: User activation Reply with quote

Har blivit tvungen att "stänga av" user registration, då forumet har fyllts av spam som på något sätt sänker hela sidan.

Har försökt få mail-confirmation att funka, men av någon anledning kan jag inte få kontakt med smtp-servern.

För tillfället står det att admin har fått mail och ska konfirmera ditt konto, men så är då inte fallet, om någon vill skapa ett nytt konto, så släng iväg ett mail till mig med ett username ni vill använda, så skapar jag ett konto med ett temporärlösenord ni kan ändra.

Hoppas det inte blir för jobbigt för folk, men de flesta är ju ändå registrerade, så jag hoppas det fungerar. Är ju bättre än att sidan inte fungerar alls.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    ÖKF Forum Index -> Allmän information från föreningsledningen All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum